Bert
Reservering, 7mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel met hele goede tips was super
Joanne
Reservering, 7mnd 2w geleden
Groep baldadige aangeschoten jongemannen met bizar veel kabaal werd getolereerd. Meerdere mensen klaagden, maar bleek later groep te zijn die met regelmaat daar komt en tja, omzet is belangrijker dan reputatie en mond op mond reclame. Hoop geld betaald voor een biefstukje, extreem slechte restaurant beleving. Derde helft van de plaatselijke voetbalvereniging was er heilig bij. Dus voor ons NOOIT MEER.
Michel Hak
Reservering, 7mnd 4w geleden
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Bediening snel en goed.
Janet
Reservering, 8mnd 6u geleden
Weer heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening door alle dames die er werken. EWcht een aanrader!!
Giovanni
Reservering, 8mnd 2d geleden
Super lekker eten
Elly
Reservering, 8mnd 1w geleden
Het eten is echt lekker wat je ook besteld personeel heel erg aardig en een leuke sfeer
Sarah
Reservering, 8mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten! En de dames die in de bediening werken zijn echt top!!
Lieselotte
Reservering, 8mnd 3w geleden
Goede spareribs! Aardig personeel en snelle bediening 🌟
Maxine
Reservering, 8mnd 4w geleden
De beste spareribs EVER
Arco
Bestelling, 8mnd 4w geleden
Service en gastvrijheid bij afhalen prima.
De kwaliteit is ten opzichte van voorgaande jaren achteruit gegaan, de spareribs waren minimaal gemarineerd. Dit was in het verleden echt vele malen beter.
Doe jullie voordeel met deze terugkoppeling.