Jan
Reservering, 4mnd 1w geleden
Heerlijke spareribs, bediening erg vriendelijk, maar vreselijk koud was het binnen
Ton
Reservering, 4mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten, wat een super aardige bediening, echt een aanrader. Vreemd dat het er niet zo druk was, misschien omdat we er een donderdagavond geweest zijn. Maar echt heerlijk!
Michael
Reservering, 4mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten. Enorm vriendelijk personeel. Een familiebedrijf. Leuk om te zien. Zeker een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer!
G
Reservering, 4mnd 1w geleden
Druk! Logisch ivm Valentijn
Beetje op verkeken
Had gereserveerd maar de reserveringen liepen niet echt lekker
+ super bediening vriendelijk en snel
+ heerlijk gegeten
+goede kwaliteit
- bij de deur moet je niet zitten, koud en te druk met ook de afhaal klanten erbij gaat hij wel heel vaak open
Verder alles TOP
Wim
Reservering, 4mnd 2w geleden
Was weer heerlijk. Echt vlees op een uitstekende manier klaargemaakt.
Giovanni
Reservering, 4mnd 2w geleden
HEERLIJK
Alissa
Reservering, 4mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten
Marleen
Reservering, 4mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten. Mijn broer zei: de beste steak die hij ooit gehad heeft.
R.
Reservering, 5mnd 4d geleden
We hebben heerlijk gegeten, alles was super.
rené
Reservering, 5mnd 1w geleden
Even super, bediening super, drankjes beetje prijzig, overigens staan de prijzen niet bij de drankjes en dat zorgt toch voor een verrassing, een “Argentijns” biertje bijna €6, beetje aan de prijs