Jan

Reservering, 4mnd 1w geleden

Heerlijke spareribs, bediening erg vriendelijk, maar vreselijk koud was het binnen

Ton

Reservering, 4mnd 1w geleden

Heerlijk gegeten, wat een super aardige bediening, echt een aanrader. Vreemd dat het er niet zo druk was, misschien omdat we er een donderdagavond geweest zijn. Maar echt heerlijk!

Michael

Reservering, 4mnd 1w geleden

Heerlijk gegeten. Enorm vriendelijk personeel. Een familiebedrijf. Leuk om te zien. Zeker een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer!

G

Reservering, 4mnd 1w geleden

Druk! Logisch ivm Valentijn Beetje op verkeken Had gereserveerd maar de reserveringen liepen niet echt lekker + super bediening vriendelijk en snel + heerlijk gegeten +goede kwaliteit - bij de deur moet je niet zitten, koud en te druk met ook de afhaal klanten erbij gaat hij wel heel vaak open Verder alles TOP

Wim

Reservering, 4mnd 2w geleden

Was weer heerlijk. Echt vlees op een uitstekende manier klaargemaakt.

Giovanni

Reservering, 4mnd 2w geleden

HEERLIJK

Alissa

Reservering, 4mnd 2w geleden

Heerlijk gegeten

Marleen

Reservering, 4mnd 2w geleden

Heerlijk gegeten. Mijn broer zei: de beste steak die hij ooit gehad heeft.

R.

Reservering, 5mnd 4d geleden

We hebben heerlijk gegeten, alles was super.

rené

Reservering, 5mnd 1w geleden

Even super, bediening super, drankjes beetje prijzig, overigens staan de prijzen niet bij de drankjes en dat zorgt toch voor een verrassing, een “Argentijns” biertje bijna €6, beetje aan de prijs

La Stancia Leerdam

leerdam@lastancia.nl0345 - 614 174
Hoogstraat 5 , 4141BA Leerdam

Openingstijden restaurant

Maandag16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag16:00 - 22:00
Donderdag16:00 - 22:00
Vrijdag16:00 - 22:00
Zaterdag16:00 - 22:00
Zondag16:00 - 22:00

Afhaaltijden

Maandag17:00 - 20:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag17:00 - 20:00
Donderdag17:00 - 20:00
Vrijdag17:00 - 20:00
Zaterdag17:00 - 20:00
Zondag17:00 - 20:00