Connie
Reservering, 6mnd 1w geleden
Altijd lekker eten bij la stancia .En het toetje nr 60 was echt heerlijk 3 soorten ijs 3 soorten vers fruit .tot de volgende x
Nick
Reservering, 6mnd 2w geleden
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Eten is super lekker. Niet overdreven duur. In een luxe restaurant betaal je hier veel meer voor.
Dominique
Reservering, 6mnd 3w geleden
Heerlijk!!
Francien
Reservering, 6mnd 3w geleden
Heerlijke spareribs
Wietse
Reservering, 6mnd 4w geleden
goed eten, aardig personeel
Kevin
Reservering, 7mnd 2u geleden
Enorm goed eten, vriendelijk.
Frank
Reservering, 7mnd 5d geleden
Gezellig, sfeervol, persoonlijk en vriendelijk. En het eten is erg lekker. Daarbij hadden wij een flesje Gran Lurton (Piedra Negra). Heerlijk.
Akisha
Reservering, 7mnd 6d geleden
Alles wat we hebben besteld was super lekker. Het personeel is ook echt warm en vriendelijk!
Monir
Reservering, 7mnd 1w geleden
T-bone steak van 500 gram op, was erg lekker, ook de bavette is zeker een aanrader
Samantha
Reservering, 7mnd 1w geleden
De ossenhaas en rib-eye waren heerlijk!