Xander
Reservering, 3w 6d geleden
Goede snelle en vriendelijke services.
De spareribs waren verrukkelijke en de ossen carpaccio was ook
Marieke
Reservering, 1mnd 2d geleden
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening!
Ingrid
Reservering, 1mnd 3d geleden
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel!
Sharon
Reservering, 1mnd 1w geleden
We hebben heerlijk gegeten, en wat een ontzettend vriendelijk personeel!🙌👌
Netty
Reservering, 1mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel
Joop
Reservering, 1mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Gerrit
Reservering, 1mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten. Gaan we vaker doen
.
Rita
Reservering, 1mnd 3w geleden
Super lecket Essen Service gut die Verständigung war etwas problematisch da wir aus Deutschland sind und holländischen schlecht verstehen mit englisch ging es
Alex
Reservering, 2mnd 5d geleden
Heel lekker gegeten met 5 personen. Het vlees was erg goed. We komen zeker nog een keer terug.
Jan
Reservering, 2mnd 1w geleden
Gezellig, eten was goed maar niet gevarieerd. Vraag me af of de prijzen niet te hoog zijn. Wij zijn meer culinair gewend tegen een lagere prijs.. Maar ieder zijn mening