Joyce
Reservering, 10mnd 4d geleden
Voorgerecht erg lekker. Hoofdgerecht, helaas droge gamba's en de ossenhaas medium gevraagd, maar net te ver. Friet niet gekregen. Kon wel, maar het eten was al op. Smaak van de gerechten niets over te klagen. 4
Jan
Reservering, 10mnd 1w geleden
Lekker gegeten. Sparribs waren weer geweldig. Een aanrader.
Marco
Reservering, 10mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten
Corstiaan
Reservering, 11mnd 2u geleden
Spare-ribs onwijs lekker! Maar bij onbeperkt werd er niet zo snel aangevuld, waardoor je eigenlijk net zo goed beperkt kan bestellen, aangezien je eetlust na 20 minuten wel voorbij was.
Joop
Reservering, 11mnd 2u geleden
Alles heel pretig ervaren
Richard
Reservering, 11mnd 1d geleden
Heerlijk gegeten, en goede bediening!
Esmée
Reservering, 1j 2d geleden
Aardig personeel, lekker eten van kwaliteit
Ton
Reservering, 1j 6d geleden
Heerlijk gegeten, erg leuk, enthousiaste bediening. Superavond gehad
Ula
Reservering, 1j 2w geleden
Heel lekker gegeten, snelle service en vriendelijk personeel
Albert
Reservering, 1j 4w geleden
Al meer dan 25 ons spareribs adres
Was weer top.