Wim
Reservering, 1j 1mnd geleden
Gemiddeld 1x per jaar komen we naar dit restaurant om spareribs te eten. Tot nu toe reden we graag een stukje om voor deze spareribs: nergens aten we die zo lekker als hier! Maar helaas vielen ze bij ons voorlaatste bezoek tegen... Kan gebeuren, dachten we. Dus afgelopen week ondernamen we een nieuwe poging.
Helaas vielen de spareribs weer tegen. Het vlees was niet mals en aan de uiteinden zelfs wat te donker. En waar het aan ligt?? We misten de "oude" grillmeester achter de bakplaat, misschien was het toch zijn hand die zorgde voor de overheerlijke smaak en het zachte vlees? Of wordt er een andere marinade gebruikt? Ik ben bang dat dit ons laatste bezoek was aan La Stancia. We gaan op zoek naar een ander adres voor onze spareribs.
Priscilla
Reservering, 1j 1mnd geleden
We komen al bij La Stancia sinds 2005 en het is elke keer weer genieten!
De kwaliteit blijft top. De spareribs zijn nog steeds de lekkerste die we kennen – echt een aanrader! Mijn man had een heerlijke steak, en mijn vader kreeg een royale portie lamskotelet met vier stukken, ook erg goed bereid.
De prijzen zijn door de jaren heen wel wat gestegen, maar de smaak en porties maken dat gelukkig goed.
Enige minpuntje: de groenten leken uit de diepvries te komen, dat is jammer bij zo’n verder smaakvolle maaltijd.
Al met al: vriendelijke service, goede porties en we blijven hier graag terugkomen!
Jhoanne
Reservering, 1j 1mnd geleden
Ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk gegeten
J. L.
Reservering, 1j 1mnd geleden
Heerlijk eten en goede service.
Angelique
Reservering, 1j 1mnd geleden
Heerlijk gegeten. En veel! Overige kregen we in een bakje mee voor thuis.
Gerard
Reservering, 1j 1mnd geleden
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, komen zeker terug.
Sabine
Reservering, 1j 2mnd geleden
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is heel vriendelijk. Ook ons hondje kreeg aandacht en kreeg direct een bakje water. Een aanrader om daar te eten.
Ruud
Reservering, 1j 2mnd geleden
Keurige bediening, lekker gegeten, redelijke prijs. De afzuiging in de grote ruimte is echter erg slecht. Dit is zeker voor verbetering vatbaar.
Hans
Reservering, 1j 2mnd geleden
Eerste 2 spareribs super zacht ,mals , heerlijk de derde die we kregen half rauw taai geen smaak .Heb het aangegeven , toen nog halve geprobeerd zelfde taai niet gaar geen smaak. Tip eet 2 stuks en niet onbeperkt dan krijg je mindere kwaliteit. We waren met 6 en we vonden de spareribs na de 2 de niet meer lekker erg jammer . Bediening was top leuke tent .
Mark
Reservering, 1j 2mnd geleden
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Hele vriendelijke eigenaar. We kregen na de rekening nog een shotje omdat we hier de eerste keer kwamen eten