Jos
Reservering, 5mnd 1w geleden
Top eten en vriendelijke bediening
Mitchell
Reservering, 5mnd 2w geleden
Voor de prijs was het zeer matig. 70 euro pp kwijt voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Groente en aardappelpuree was koud. De empanadas als voorgerecht waren duidelijk kant en klaar ingekocht en worden gewoon even in de oven gegooid. Tevens waren ze ook flauw. Het enige lekkere was het vlees. Kom hier niet meer terug.
Zbigniew
Reservering, 5mnd 4w geleden
Perfekt
Ronald
Reservering, 6mnd 4u geleden
Zoals altijd weer lekker gegeten. Aardige bediening op naar de volgende keer weer. Top
Raili
Reservering, 6mnd 4u geleden
Ik moet helaas zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Voor 35 euro had ik verwacht dat de steak vergezeld zou worden van echte aardappelpuree in plaats van uit het zakje, en verse groenten in plaats van bewerkte varianten. voor mij was het eerste en laatste keer, helaas...
A
Reservering, 6mnd 7u geleden
Met 1ste kerstdag geweest zo verschrikkelijk koud daar werden in een hoekje gezet (bleek achteraf de verwarming kapot niets over medegedeeld)heel lang morten wachten op het hoofdgerecht
Jeroen
Reservering, 6mnd 1d geleden
1e keer hier gegeten
Het eten was goed alleen investeer in een paar polo's voor personeel nu loopt personeel in eigen kleding
YJJ
Reservering, 6mnd 1d geleden
Goed gegeten, service was erg goed.
Niels
Reservering, 6mnd 1d geleden
2 uur gewacht op het hoofdgerecht.
De mensen van de de bediening waren echt top, maar 2 uur is echt veel te lang
Pim
Reservering, 6mnd 5d geleden
als vanouds....lekker gegeten, kom daar graag